Zastosowanie
Trasy jednotorowe i wielotorowe
Odcinki prostych, łuki poziome oraz krzywe przejściowe
Łuki pionowe, rampy przechyłkowe, tory z przechyłką
Cechy produktu
Wysoka jakość
Szerokie możliwości konstrukcyjne
Krótki czas montażu
Płyty tramwajowe TINES LC-L
dla systemu bezpodsypkowej konstrukcja nawierzchni torowej, która składa się z prefabrykowanej, żelbetowej płyty torowej z zamocowanymi w niej tokami szynowymi za pomocą profili przyszynowych. Mocowanie elementów szynowych oraz profili odbywa się na etapie wykonywania żelbetowej płyty torowej w zakładzie prefabrykacji.
System może być stosowany na odcinkach prostych, łukach poziomych oraz krzywych przejściowych, a także na łukach pionowych, rampach przechyłkowych i w torze z przechyłką; tras jednotorowych i wielotorowych, dla torów o szerokości 1000 mm i 1435 mm, z szyn 49E1, 60R1 i 60R2.
Zintegrowana nawierzchnia torowo-drogowej TINES LC-L XL dostarczana jest na plac budowy jako jeden element składający się z: żelbetowej płyty torowej, profili przyszynowych oraz toków szynowych. Rozwiązanie to, względem innych systemów zintegrowanej nawierzchni torowo-drogowej, pozwala znacznie skrócić czas montażu systemu, a tym samym ograniczyć czas zamknięć torów w przypadku napraw lub modernizacji torowiska.
Płyty tramwajowe TINES LC-
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią odpowiemy na każde pytanie.